Skip to content

Wat doet een Customer Success Manager?

Jouw vaste aanspreekpunt

Onze Customer Success Manager kent jouw organisatie van binnen en van buiten. Je hoeft niet steeds opnieuw uit te leggen wie je bent of wat je doet. Eén aanspreekpunt dat met je meedenkt, vragen snel oppakt en ervoor zorgt dat signalen niet blijven liggen.

Oog voor wat belangrijk is

We kijken verder dan het oplossen van problemen. Je mag van ons verwachten dat we vroegtijdig zien wat er beter kan. Of dat nu gaat om het vereenvoudigen van een proces of het benutten van nieuwe functies in het ERP-systeem.

Proactief en dichtbij

Onze Customer Success Manager wacht niet af, maar neemt zelf contact op. Je wordt op tijd geïnformeerd over kansen die voor jouw bedrijf relevant zijn.

We zorgen ervoor dat je altijd op de hoogte blijft van nieuwe mogelijkheden binnen het ERP-systeem die jouw processen verder kunnen verbeteren.

Ook als er ergens spanning dreigt te ontstaan, zijn we er vroeg bij. Door samen snel te schakelen kunnen we vroegtijdig ingrijpen en zorgen voor een oplossing voordat het een probleem wordt. Zo houden we de samenwerking soepel en doelgericht.

customer succes management logres

Onze aanpak

1.

Kennismaking

Succesvolle samenwerkingen beginnen met een goede klik.

2.

Demo

Ontdek zelf of onze ERP-oplossing aansluit bij het bedrijf van je klant.

3.

Investeringsvoorstel

Wat gaat de implementatie je kosten in tijd en geld?

4.

Business Blueprint

Een solide ERP-implementatie start met een goed doordacht plan.

5.

Implementatie en training

In heldere stappen naar oplevering, mét betrokkenheid van alle medewerkers.

6.

Livegang

Een vlotte start dankzij onze begeleiding op de werkvloer.

7.

Ondersteuning en optimalisatie

Ook na de livegang blijft Logres betrokken en bereikbaar.

1.

Kennismaking

Succesvolle samenwerkingen beginnen met een goede klik.

2.

Demo

Ontdek zelf of onze ERP-oplossing aansluit bij het bedrijf van je klant.

3.

Investeringsvoorstel

Wat gaat de implementatie je kosten in tijd en geld?

4.

Business Blueprint

Een solide ERP-implementatie start met een goed doordacht plan.

5.

Implementatie en training

In heldere stappen naar oplevering, mét betrokkenheid van alle medewerkers.

6.

Livegang

Een vlotte start dankzij onze begeleiding op de werkvloer.

7.

Ondersteuning en optimalisatie

Ook na de livegang blijft Logres betrokken en bereikbaar.

Hero image

Hoe blijf je groeien en door-ontwikkelen?

Jouw Customer Success Manager bij Logres is niet alleen een adviseur, maar een partner die actief meedenkt en samen met jou toekomstgerichte digitale oplossingen bedenkt, die je bedrijf echt vooruit helpen.

Wat kun je van ons verwachten?

Behulpzaam – we helpen je graag verder, zonder gedoe.

Betrokken – we nemen verantwoordelijkheid voor jou en je resultaat.

Doorzetten – we bijten ons vast tot het werkt.

Nuchter – heldere taal, korte lijnen en een beetje humor.

customer succes management erp software